INFORMACJE
CLXI Liceum Ogólnokształcące w Warszawie znajduje się na ul. Smoczej 19 w Warszawie. Liceum wchodzi w skład Zespołu Szkół nr 127 w Warszawie.
Szkoła zajmuje się kształceniem uczniów w klasach od 1 do 3 w oddziałach ponadgimnazjalnych oraz ponadpodstawowych.
Dyrektorem Zespołu Szkół jest p. mgr Beata Aranowska. Wicedyrektorem jest p. mgr Sylwia Jakieła.
DOJAZD
Aby otrzymać dokładne wskazówki dojazdu należy skorzystać z mapy na dole strony.
DOJAZD KOMUNIKACJĄ MIEJSKĄ
Autobusem linii 107, 111, 157 lub 180 (przystanek SMOCZA)
Tramwajem linii 17, 33, 41 (przystanek ANIELEWICZA)
GŁÓWNE WEJŚCIE I PARKOWANIE
Wejście główne znajduje się od ulicy Smoczej.
Szkoła nie ma parkingu i miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.
WEJŚCIE DO SZKOŁY
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Po lewej stronie przy wejściu znajduje się sekretariat szkoły.
JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ?
Osobiście, w sekretariacie szkoły.
Sekretariat jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Listownie, wysyłając pocztę na adres:
Zespół Szkół nr 127
ul. Smocza 19
01-051 Warszawa
Telefonicznie:
Sekretariat: 22 838 11 05
Kierownik administracyjny: 22 838 56 76
Mailem:
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
